پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119289
تحريم هايي که دست نخورده باقي مي مانند!
تاریخ انتشار : 1393/07/29 11:07:49
نمایش : 1666
سخنگوي وزارت خارجه آمريکا اعلام کرد که در هر توافق جامعي، تحريم‌هاي مرتبط با موضوع هسته‌اي ايران بر روي ميز مذاکره قرار دارد، اما تحريم‌هاي مرتبط با حقوق بشر و تروريسم سرجاي خود باقي مي‌مانند.
ماري هارف سخنگوي وزارت خارجه آمريکا در نشست خبري روز گذشته خود با اشاره به موضوع تحريم‌هاي متعدد مصوب عليه ايران اظهار داشت: "ما هميشه گفته‌ايم که در هر توافق جامعي، تحريم‌هاي مرتبط با موضوع هسته‌اي ايران بر روي ميز مذاکره قرار دارد، اما واضح است که تحريم‌هاي مرتبط با حقوق بشر و تروريسم، اينگونه تحريم‌ها سرجاي خود باقي بمانند."

وي در بخش ديگري از نشست خبري خود با اشاره به اينکه پس از دستيابي به توافق جامع، ابتدا به دنبال تعليق تحريم‌هاي مرتبط با موضوع هسته‌اي و سپس لغو آن‌ها خواهيم بود، گفت: "در مذاکراتي که با کنگره داشته‌ايم، آن‌ها (اعضاي کنگره) موافقت کرده‌اند که در صورت دستيابي به يک توافق جامع، ما نيازمند کسب اطمينان بابت پايبندي ايران به تعهداتش هستيم. و در وضعيت تعليق (تحريم‌ها)، شما مي‌توانيد آن‌ها (تحريم‌ها) را بسيار سريعتر از حالت لغو تحريم‌ها، بازگردانيد."

با اين حال و در شرايطي چانه‌زني‌هاي ديپلماتيک بر سر حذف تحريم‌هاي بين‌المللي عليه کشورمان در باشگاه گروه ۶ قدرت جهاني ادامه دارد، ايالت پنسيلوانيا تحريم‌هاي جديدي را در حوزه نفت و انرژي عليه کشورمان اعمال کرد.

بر اين اساس کنگره ايالتي پنسيلوانيا طرحي را تصويب کرد که بر اساس آن، خطي قرمز بر روي سرمايه گذاري در بخش نفت و انرژي در ايران کشيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html